?> Blue World City Islamabad – AL-HABIB MARKETING

بلیو ورلڈ سٹی کا جائزہ

بلیو ورلڈ سٹی ، بلیو گروپ آف کمپنیز (بی جی سی) کے ذریعہ شروع کیا گیا ایک زبردست ہاؤسنگ پروجیکٹ ، چین کے تعاون سے تیار کردہ پاکستان میں پہلا پاک چین ہاؤسنگ سوسائٹی بننے جا رہا ہے۔
یہ سب سے زیادہ بجٹ دوستانہ ہاؤسنگ پروجیکٹ ہے جو چینی سرمایہ کاری کے ذریعہ ایک آسان قسط کے منصوبے کے ساتھ تیار کیا گیا ہے جس کی وسعت کو مدنظر رکھ کر سرمایہ کاروں میں مقبول بنایا گیا ہے۔ جڑواں شہروں (اسلام آباد اور راولپنڈی) سے اس کی قربت ایک اضافی بونس ہے۔
اس منصوبے کوپاکستان کا نیا تجارتی مرکز بنانے کے وژن کے ساتھ تیار کیا جارہا ہے۔ بلیو ورلڈ سٹی پہلی نجی ہاؤسنگ سوسائٹی ہوگی جسے پاک چین فرینڈلی سٹی سمجھا جاتا ہے۔ چینی سرمایہ کاری کے ذریعہ تیار کیا جانے والا یہ ہاؤسنگ اسکیم منصوبہ پاکستانی اور چینی مینوفیکچررز کو سی پی ای سی کے راستے سے مقامی اور بین الاقوامی خریداروں تک آسان رسائی کے لئے ایک مارکیٹ فراہم کرے گا۔ ایم۔ 2 موٹر وے۔ نیو اسلام آباد بین الاقوامی ہوائی اڈے کے قریب واقع ہے۔

بلیو گروپ آف کمپنی کے بارے میں
(BWC)

بلیو گروپ آف کمپنیوں نے 1989 میں اپنے آرکیٹیکچرل ڈیزائن اور تعمیراتی خدمات کی پیش کش سے لاہور میں اپنی کاروائیاں شروع کیں۔ کمپنی جلد ہی قابل اعتماد اور پیشہ ورانہ تنظیم ہونے کی ایک اچھی شہرت حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئی اور مارکیٹ میں موکلوں کی توجہ حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئی۔ اس کے بعد سے کمپنی متنوع خدمات کے لئے ایک اسٹاپ حل کی حیثیت سے رئیل اسٹیٹ ، ترقی ، اور مارکیٹنگ ، آرکیٹیکچرل ڈیزائن ، تعمیر ، آئی ٹی سپورٹ اور تجارتی پرنٹنگ کے طور پر تیار ہوئی ہے۔ ان خدمات کے علاوہ کمپنی خوردہ کاروبار میں بھی ملوث ہے اور مختلف طرح کے سہول خوردہ اسٹورز اور لباس برانڈز کا مالک ہے۔ بلیو گروپ آف کمپنیوں کے پاس 300 سے زائد پیشہ ور افراد مختلف صلاحیتوں میں کام کر رہے ہیں ، جو اسے پاکستان کی متنوع کارپوریشنوں میں سے ایک بناتے ہیں۔

پاک چین فرینڈلی سٹی

پاک چین فرینڈلی سٹی ، بلیو ورلڈ سٹی چین سے شان جیان میونسپل انجینئرنگ کے تعاون سے بلیو گروپ آف کمپنیز (بی جی سی) نے پیش کیا۔ پاکستان کی جائداد غیر منقولہ صنعت پہلی بار تجربہ کرنے جارہی ہے ، خاص طور پر ، ایک چینی سرمایہ کاری کمپنی کے ساتھ اتحاد میں پیش کیا گیا ایک رہائشی منصوبہ۔ حال ہی میں ترقی کے لئے بی جی سی اور شان جیان میونسپل انجینئرنگ ، چین کے مابین ایک مفاہمت نامہ (مفاہمت کی یادداشت) پر دستخط ہوئے ہیں۔

:بلیو ورلڈ سٹی کا نقشہ اور مقام

یہ مین چکری روڈ ، راولپنڈی میں واقع ہے۔ یہ کیپیٹل اسمارٹ سٹی کے سامنے اور مجوزہ رنگ روڈ راولپنڈی سے صرف 2 کلومیٹر کے فاصلے پر واقع ہے۔ اس طرح بلیو ورلڈ سٹی کے سمارٹ مقام کی وجہ سے ، راولپنڈی سے براہ راست جڑا ہوا ہے۔ اس کے علاوہ ، یہ نیو بین الاقوامی اسلام آباد ایئرپورٹ سے 10 منٹ کی مسافت پر مثالی طور پر واقع ہے۔
بلیو ورلڈ سٹی نقشہ کا اعلان ابھی باقی ہے۔ توقع ہے کہ جلد ہی تھالین انٹر چینج سے منظور شدہ داخلی راستہ حاصل ہوجائے گا ، جس سے اس منصوبے کے رہائشیوں کو آسانی سے ایم ٹو موٹر وے ، راولپنڈی اور نیو انٹرنیشنل اسلام آباد ایئرپورٹ سے منسلک کیا جائے گا۔
اس منصوبے اسلام آباد سے روانہ ہونے پر بلیو ورلڈ سٹی لاہور اسلام آباد موٹر وے ایم ٹو کے ذریعے چکری روڈ تک آسانی سے قابل رسائی ہوگا۔ رنگ روڈ کی تکمیل کے بعد ، BWC راولپنڈی کے انتہائی دور دراز علاقوں سے ہوگا جیسے۔ گیگا مال ، بحریہ ٹاؤن اسلام آباد ، ڈی ایچ اے ہاؤسنگ سوسائٹی اور بحریہ انکلیو ، جس میں کم آنے والے سفر کے وقت ہیں۔کا تقریبا قریب ہے۔

بلیو ورلڈ سٹی اوورسیز بلاک

بلیو ورلڈ سٹی اسلام آباد ایک بین الاقوامی سطح کا منصوبہ ہے جس میں بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لئے خصوصی اوورسیز بلاک بھی شامل ہے۔ بلیو ورلڈ سٹی اوورسیز بلاک بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لئے خصوصی طور پر ڈیزائن کیا گیا ہے تاکہ وہ تحفظ کے احساس کے ساتھ جدید زندگی کی زندگی سے لطف اندوز ہوں۔ مختلف ماسٹر پلانٹوں اور ولاوں کو مکمل ماسٹر پلانٹڈ کمیونٹی ڈویلپمنٹ تیار کرنے کے لئے بیرون ملک مقیم بلاک کے اندر ڈیزائن کیا گیا ہے۔ بلیو ورلڈ سٹی نے بیرون ملک مقیم پاکستانی کی متناسب این او سی کی مانگ پر مبنی محفوظ اور متمول کمیونٹی کا آغاز کیا جس میں کچھ سہولیات ذیل میں زیربحث ہیں ,,ہائی ٹیک سیکیورٹی سسٹمز,, ,, اسٹیٹ آف دی آرٹ اسکول ، اسپتال اور مسجد ,, مسدود کمیونٹی ,, 24 گھنٹے سی سی ٹی وی سیکیورٹی کی نگران ,, ای ٹیگ سسٹم ,, اوورسیز لگون کلب ,, گرین سروس ایریا,

:بلیو ورلڈ سٹی میں اوورسیز بلاک کہاں پر آرہا ہے:

اوورسیز بلاک کو چکری روڈ سے براہ راست رسائی حاصل ہے اور سوسائٹی کے مین گیٹ سے براہ راست اپنے نامزد گیٹ سے لطف اندوز ہوں گے ، جو تکمیل کے قریب ہے۔ ہاؤسنگ منصوبے کو راولپنڈی رنگ روڈ سے بھی رسائی حاصل ہوگی ، جو اگلے 2 سالوں میں بلیو ورلڈ سٹی اسلام آباد کو موٹر وے ایم ٹو اور اسلام آباد شہر سے براہ راست جوڑ دے گی۔ اس منصوبے کو مقامی اور بین الاقوامی سرمایہ کاروں نے اپنی سہولت اور دلکش جگہ کے لئے بہت زیادہ راغب کیا ہے۔

بلیو ورلڈ سٹی میں اوورسیز بلاک کی بکنگ کا طریقہ:

بلیو ورلڈ سٹی اس وقت بیرون ملک مقیم بلاک میں صرف چند سائز کے رہائشی پلاٹوں کی پیش کش کر رہا ہے ، جس پر مشتمل ہے 7 ، 10 ، 14 مرلہ پلاٹس 1 اور 2 کنال پلاٹس بکنگ صرف 20٪ ادائیگی سے شروع ہوتی ہے ، جبکہ باقی رقم 48 ماہانہ یا 16 سہ ماہی قسطوں میں ادائیگی کی جاتی ہے۔ بلیو ورلڈ سٹی اوورسیز بلاک کی ادائیگی کا منصوبہ مندرجہ ذیل ہے۔

بکنگ کا طریقہ

بلیو ورلڈ سٹی کے لئے بکنگ آسان ہے۔ اب آپ درج ذیل دستاویزات فراہم کرکے اپنے پلاٹ کو بُک کرسکتے ہیں۔ درخواست گزار کی 2 CNIC کاپیاں درخواست گزار کی پاسپورٹ سائز کی دو تصاویر نامزدگی کی 2 CNIC کاپیاں اس کے علاوہ ، اگر آپ بیرون ملک ہیں تو ، آپ کو مذکورہ بالا کے علاوہ اضافی دستاویزات بھی فراہم کرنے کی ضرورت ہوگی۔ یہ شامل ہیں: بیرون ملک مقیم CNIC کی 2 کاپیاں

دوسرا طریقہ اوپن فائل کا ہے-جس میں کسی بھی ڈاکومینٹ کی ضرورٹ نہیں- اسی وقت آپ کو فائل دے دی جائے گی-

پلاٹ بکنگ کروانے طریقہ

بلیو ورلڈ سٹی میں اپنا پلاٹ بک کروانے کے لئے الحبیب مارکیٹنگ آفس کو اب درج ذیل دستاویزات کے ساتھ ملاحظہ کریں
پاسپورٹ سائز کی تصاویر2●
آپ کے قومی شناختی کارڈ کی 2 کاپیاں●
آپ کے اگلے رشتہ دار کے شناختی کارڈ کی 2 کاپیاں●
بیرون ملک مقیم گاہکوں کے لئے●
مذکورہ دستاویزات کے ساتھ اوورسیز نیشنل شناختی کارڈ کی 2 کاپیاں●

فارم فل کریں،ہمارا نمائندہ آپ سے جلد رابطہ کرےگا

ڈویلپمنٹ کا کام

ترقیاتی کام سائٹ پر اوسطا اوسط کی رفتار سے جاری ہے۔ تاہم ، آر ڈی اے کے مستقل دباؤ کی وجہ سے کمپنی ترقیاتی عمل کو تیز تر کرنے سے پہلے آر ڈی اے سے
کسی سرکاری این او سی کا انتظار کر رہی ہے۔ چونکہ بیشتر ترقی کی متوقع مدت 3 سال کے اندر ہے کیونکہ ان کے پاس کافی وقت ہے
یہاں تک کہ ابھی تک سوسائٹی کو باضابطہ طور پر شروع نہیں کیا گیا ہے ، اس منصوبے میں ترقیاتی کام شروع ہوچکے ہیں۔ سوسائٹی کے عظیم الشان دروازے کی
تعمیر کا کام مکمل ہونے کے قریب ہے ، سوسائٹی کے مرکزی بولیورڈ کی تعمیر کا عمل جاری ہے۔ سوسائٹی کے فیز 1 میں لینڈ صاف کرنے کا عمل شروع ہوچکا ہے اور پلاٹوں کی نقشہ بندی اور لگاؤ شروع ہونے سے زیادہ دیر نہیں لگے گی۔ ایک حالیہ پیشرفت میں ، بلیو ورلڈ سٹی کے سی ای او سعد نذیر نے بلیو ورلڈ سٹی اسلام آباد میں اپارٹمنٹ عمارتوں کی تعمیر کے لئے چین کے اعلی ملٹی اسٹوری اپارٹمنٹ بلڈنگ ڈویلپر مسٹر چانگ کے ساتھ ایک میٹنگ کی۔

بلیو ورلڈ سٹی میں تازہ ترین ترقی:

یہاں تک کہ ابھی تک سوسائٹی کو باضابطہ طور پر شروع نہیں کیا گیا ہے ، اس منصوبے میں ترقیاتی کام شروع ہوچکے ہیں۔ سوسائٹی کے عظیم الشان دروازے کی تعمیر کا کام مکمل ہونے کے قریب ہے ، سوسائٹی کے مرکزی بولیورڈ کی تعمیر کا عمل جاری ہے۔ سوسائٹی کے فیز 1 میں لینڈ صاف کرنے کا عمل شروع ہوچکا ہے اور پلاٹوں کی نقشہ بندی اور لگاؤ ​​شروع ہونے سے زیادہ دیر نہیں لگے گی۔ ایک حالیہ پیشرفت میں ، بلیو ورلڈ سٹی کے سی ای او سعد نذیر نے بلیو ورلڈ سٹی اسلام آباد میں اپارٹمنٹ عمارتوں کی تعمیر کے لئے چین کے اعلی ملٹی اسٹوری اپارٹمنٹ بلڈنگ ڈویلپر مسٹر چانگ کے ساتھ ایک میٹنگ کی۔

بلیو ورلڈ سٹی کا ماسٹر پلان:

معاشرے کا مجوزہ ماسٹر پلان مندرجہ ذیل ہے: موزا: نیلی دنیا کے شہر کا موضع ایک گاؤں ہے جس کا نام "سہل" ہے۔ سڑکوں کا سائز: پرکشش خصوصیات میں سے ایک معاشرے کے تمام شعبوں کو جوڑنے والی قالین والی سڑکوں کا اس کا وسیع نیٹ ورک ہوگا۔ مین بولیورڈ 120 فٹ ، مرکزی سڑکیں 80 فٹ سے زیادہ اور تمام گلیوں کی چوڑائی 40 فٹ ہوگی۔

بلیو ورلڈ سٹی پاک چین فرینڈلی سٹی :

اس ہاؤسنگ پروجیکٹ کی انتظامیہ نے شان میان میونسپل انجینئرنگ کمپنی ، ایک معروف ترقیاتی ، اور اس میگا ہاؤسنگ منصوبے کی ترقی اور سرمایہ کاری کے لئے چین میں مقیم سرمایہ کاری کمپنی کے ساتھ مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کیے ہیں۔ چین دوستانہ منصوبے۔ آئیے اس کی کچھ وجہ پر تبادلہ خیال کریں کہ یہ ہاؤسنگ سوسائٹی دونوں ممالک کے مابین تعلقات کو مضبوط بنانے اور پہلا پاک چین دوست شہر بننے میں کیوں یادگار ثابت ہوگی۔

چینی اور پاکستانیوں کی ترقی

اس ہاؤسنگ سوسائٹی کو پاکستان کے پیشہ ور افراد کی مدد کے ساتھ چینی مہارت اور ٹکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے تیار کیا جائے گا۔ یہ معاشرہ بحالی اور ترقی کے معیار زندگی کے تمام بین الاقوامی معیاروں سے مطابقت رکھتا ہے۔ یہ سوسائٹی تجارتی اور معاشی زون ، رہائشی علاقوں ، تعلیم ، اور صحت کے انسٹی ٹیوٹ اور تفریحی کلب سمیت تمام دفعات کو بھی پورا کرے گی ، جس سے اس ہاؤسنگ سوسائٹی کو "ایک پاک چائنا فرینڈلی سوسائٹی" بنایا جائے گا۔

بلیو ورلڈ سٹی میں سرمایہ کاری کیوں؟

یہ ایک کم آمدنی والے ہاؤسنگ سوسائٹی ہے جو پاکستان میں کم درجے کی رہائش کے تصور کو تبدیل کردے گی ، نہ صرف ایک محدود بجٹ رکھنے والے افراد معاشرے میں سرمایہ کاری کر سکتے ہیں اور اپنے کنبے کو آرام دہ زندگی گزار سکتے ہیں بلکہ اشرافیہ کی سہولیات اور اعلی مقام کے ساتھ بھی۔ اگر آپ اب بھی اس منصوبے میں اپنے پلاٹ بک کرنے پر قائل نہیں ہیں تو آئیے آپ کے لئے ان اہم نکات کو درج کریں جن سے آپ کو فیصلہ سنانے میں آسانی ہوگی۔

بلیو ورلڈ سٹی میں پلاٹوں کا قبضہ:

توقع کی جاتی ہے کہ سوسائٹی میں فیز 1 کے پلاٹوں کا قبضہ 3 سال کے بعد دیا جائے گا ، سی ڈی اے سیکٹرز جیسے B-17 اور ICHS ٹاؤن کے برخلاف ، جو ابھی قبضہ پیش کررہے ہیں۔ اس بلاک میں ترقیاتی کاموں کے مکمل ہونے کے بعد بلیو ورلڈ میں قبضہ حاصل ہو جائے گا ، تاہم ، اس مقررہ مدت کی تصدیق نہیں ہوئی اور دیر سے ترقی ، این او سی یا قدرتی وجوہات جیسے عوامل کی وجہ سے اس میں توسیع ہوسکتی ہے۔

:بلیو ورلڈ سٹی کی نمایاں خصوصیات:

یہ رہائشی منصوبہ چینی ترقی اور فن تعمیر کا عجوبہ ہوگا۔ نہ صرف یہ اس علاقے کی سب سے سستی رہائشی سوسائٹی ہے بلکہ اگلے چند سالوں میں سی پی ای سی روٹ منصوبے کے لئے پاکستان جانے والے 20 لاکھ چینی باشندوں کی آمد کو ایڈجسٹ کرنے کی ضرورت کو بھی خاص طور پر پورا کرنے کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔ اس ضرورت کو پورا کرنے کے لئے معاشرے کا تعارف لازمی ہو گیا ہے بین الاقوامی معیار کی سہولیات اور بنیادی ڈھانچہ نہ صرف چینی باشندوں کی سہولت ہے بلکہ پاکستانی شہریوں کے معیار زندگی کو بھی بہتر بنائے گا۔ ہاؤسنگ پروجیکٹ مندرجہ ذیل مستقبل کو متعارف کرائے گا ، اس سے پہلے اس کے رہائشیوں کو سہولیات کبھی نہیں ملیں گی۔

:پانی ، گیس اور بجلی:

بلیو ورلڈ سٹی اسلام آباد نسبتا دور دراز کی جگہ پر واقع ہے اور اتنے عرصے سے اس علاقے کو نظرانداز کیا جارہا ہے اور بجلی ، گیس اور پانی کے لئے رابطے شاذ و نادر ہی ملے ہیں-اگرچہ یہ ایک مشکل کام تھا ، ملازمین نے چوبیس گھنٹے اور بغیر کسی تاثر سے سرمایہ کاروں کی سہولت اور ان کو زندگی کی ضروریات کی فراہمی کے لئے کام کیا جس میں گیس ، بجلی اور گیس کی 24/7 گھنٹے کی دستیابی بھی شامل ہے تاکہ اس معاشرے کے شہری لطف اندوز ہوسکیں۔ کشیدگی سے پاک زندگی۔

ترکی میں بلیو مسجد کی نقل:

استنبول ، ترکی میں بلیو مسجد کلاسیکی فن تعمیر کا ایک چمتکار ہے جو 1609 سالوں کے درمیان تعمیر کیا گیا تھا جس میں مسلمان ڈیزائنرز اور معماروں نے بلیو ورلڈ سٹی کے منصوبہ سازوں کو معاشرے میں اس یادگار مسجد کی نقل تعمیر کرنے کے لئے پاکستان میں اسلامی اقدار اور ثقافت کی بحالی کے لئے حوصلہ افزائی کی ہے۔ . فیصل مسجد کے بعد ، نیلی مسجد کی نقل ایک اہم مقام بن جائے گی اور زائرین کو اس معاشرے میں راغب کرے گی۔ یہ مسجد واقعی بلیو ورلڈ سٹی کے مرکزی خیال کی نمائندگی اور تکمیل کرے گی۔

تجارتی مرکز ، اسکول اور کالج:

یہ سوسائٹی اس خطے کا سب سے بڑا تجارتی مرکز بن جائے گی جس کی قربت میں CPEC روٹ ہوگا ، تجارتی مواقع لامتناہی ہیں۔ اس شاندار معاشرے کا ماسٹر پلان تیار کیا گیا ہے جس میں لوگوں کی رسائ کے لئے معاشرے کے تمام شعبوں میں جدید ترین تجارتی راہیں اور اعلی معیاری تعلیمی سہولیات شامل ہیں۔

پاکستان کا سب سے بڑا واٹر تھیم پارک:

پارک جس میں تفریحی پانی کی سواری ، سلائیڈز ، لہروں کے تالاب ، آتش فشاں آبشار ، کم عمر بچوں اور واٹر سرفنگ کے لئے خصوصی طور پر پانی کے تالاب شامل ہوں گے۔ معاشرے نے سب سے بڑا اور پاکستان کا پہلا بین الاقوامی واٹر تھیم بنانے کا منصوبہ بنایا ہے۔

پاکستان کا سب سے بڑا واٹر تھیم پارک:

پارک جس میں تفریحی پانی کی سواری ، سلائیڈز ، لہروں کے تالاب ، آتش فشاں آبشار ، کم عمر بچوں اور واٹر سرفنگ کے لئے خصوصی طور پر پانی کے تالاب شامل ہوں گے۔ معاشرے نے سب سے بڑا اور پاکستان کا پہلا بین الاقوامی واٹر تھیم بنانے کا منصوبہ بنایا ہے۔

گیٹیڈ کمیونٹی:

بلیو ورلڈ سٹی ایک انتہائی نگہبانی اور آمیز کمیونٹی ہوگی۔ معاشرے میں غیر مجاز لوگوں پر پابندی ہوگی۔ سلامتی کی ایک پرت کو شامل کرنے کے لئے ایک باؤنڈری وال وال معاشرے کو گھیرے گی۔ معاشرے میں ناپسندیدہ زائرین اور حادثات سے بچنے کے لئے اضافی خصوصیات جیسے چہرے کی شناخت اور کلیدی کارڈز کو معاشرے میں شامل کیا جائے گا۔

:24/7 سیکیورٹی:

بلیو ورلڈ سٹی اپنے رہائشیوں اور زائرین کی حفاظت کو بہت سنجیدگی سے لیتی ہے ، ایک خصوصی تربیت یافتہ سیکورٹی ٹیم اپنے رہائشیوں کی حفاظت کی نگرانی کرے گی اور 24/7 کو یقینی بنائے گی۔ ہاؤسنگ سوسائٹی میں ایک محفوظ ماحول بنانے کے لئے پوری معاشرے میں سی سی ٹی وی کیمرے لگائے جائیں گے تاکہ آپ پرتعیش تناؤ کے ماحول سے لطف اندوز ہوسکیں۔

سیکٹر اور جامعہ مساجد:

معاشرے کے ہر شعبے میں ہر شعبے کے مکینوں کے لئے خصوصی طور پر سیکٹر مساجد تیار کی جائیں گی تاکہ وہ آرام سے نماز ادا کرسکیں اور بغیر کسی پریشانی یا بڑے سفر کے اپنی دینی ذمہ داریوں کو نبھائیں۔ لوگوں کو زیادہ سے زیادہ جمعہ کی نماز کے ، معاشرے میں مقیم افراد اور زائرین کی سہولت کے لئے جامعہ مساجد پورے معاشرے میں تعمیر کی جائے گی۔

سیکٹر اور جامعہ مساجد:

معاشرے کے ہر شعبے میں ہر شعبے کے مکینوں کے لئے خصوصی طور پر سیکٹر مساجد تیار کی جائیں گی تاکہ وہ آرام سے نماز ادا کرسکیں اور بغیر کسی پریشانی یا بڑے سفر کے اپنی دینی ذمہ داریوں کو نبھائیں۔ لوگوں کو زیادہ سے زیادہ جمعہ کی نماز کے ، معاشرے میں مقیم افراد اور زائرین کی سہولت کے لئے جامعہ مساجد پورے معاشرے میں تعمیر کی جائے گی۔

کارپٹڈ سڑکوں کا ایک وسیع نیٹ ورک:

سوسائٹی نے پہلے ہی انفراسٹرکچر پر کام کرنا شروع کردیا ہے اور اس اقدام کا پہلا معاشرے میں کارپٹڈ سڑکوں کا ایک وسیع نیٹ ورک بنانا ہے تاکہ معاشرے کے تمام حصوں کو آپس میں جوڑا جاسکے۔ یہ سڑکیں بالترتیب 40 ، 60 ، 80 ، 100 اور 120 فٹ چوڑائی کی تجویز ہیں اور پیدل چلنے والوں اور سائیکل سواروں کے لئے ٹھوس راستے اور فٹ پاتھ بھی ہوں گے۔

Zoya here! Contact for Details
Open chat
1
WhatsApp With Us
amna here,
how can I help you?